Praca licencjacka – Wpływ działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu na kreowanie wizerunku firmy - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Wpływ działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu na kreowanie wizerunku firmy
Praca dyplomowa nr 27-04__Liczba stron: 80__Cena: 320 zł
Spis treści:

Wstęp......3

Rozdział I
Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa......5
1.1. Pojęcie wizerunku i jego funkcje......5
1.2. Elementy wizerunku......12
1.3. Rodzaje wizerunku......15
1.4. Narzędzia kreowania wizerunku firmy......17
1.5. Wizerunek a tożsamość przedsiębiorstwa......22

Rozdział II
Oddziaływanie społecznej odpowiedzialności biznesu na postrzeganie wizerunku firmy......23
2.1. Pojęcie odpowiedzialnego biznesu......23
2.2. Korzyści z wprowadzenia do strategii przedsiębiorstwa odpowiedzialnego biznesu......32
2.3. Narzędzia realizacji CSR......39
2.4. Marketingowe formy zaangażowania przedsiębiorstw w realizację koncepcji CSR......42

Rozdział III
Idea biznesu społecznie odpowiedzialnego w grupie: Żywiec, Kompania Piwowarska, Carlsberg Polska......48
3.1. Charakterystyka przedsiębiorstw:  Żywiec, kampania Piwowarska, Carlsberg......48
3.2. Wykorzystywanie CSR w funkcjonowaniu przedsiębiorstw......58
3.3. Dobre praktyki......64
3.4. Działania w zakresie CSR w otoczeniu zewnętrznym......73

Zakończenie......75
Bibliografia......78
Możliwość zakupu wybranych części prac
Wróć do spisu treści