Spis treści:
Wstęp......3
Rozdział I
Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa......5
1.1. Pojęcie wizerunku i jego funkcje......5
1.2. Elementy wizerunku......12
1.3. Rodzaje wizerunku......15
1.4. Narzędzia kreowania wizerunku firmy......17
1.5. Wizerunek a tożsamość przedsiębiorstwa......22
Rozdział II
Oddziaływanie społecznej odpowiedzialności biznesu na postrzeganie wizerunku firmy......23
2.1. Pojęcie odpowiedzialnego biznesu......23
2.2. Korzyści z wprowadzenia do strategii przedsiębiorstwa odpowiedzialnego biznesu......32
2.3. Narzędzia realizacji CSR......39
2.4. Marketingowe formy zaangażowania przedsiębiorstw w realizację koncepcji CSR......42
Rozdział III
Idea biznesu społecznie odpowiedzialnego w grupie: Żywiec, Kompania Piwowarska, Carlsberg Polska......48
3.1. Charakterystyka przedsiębiorstw: Żywiec, kampania Piwowarska, Carlsberg......48
3.2. Wykorzystywanie CSR w funkcjonowaniu przedsiębiorstw......58
3.3. Dobre praktyki......64
3.4. Działania w zakresie CSR w otoczeniu zewnętrznym......73
Zakończenie......75
Bibliografia......78
Możliwość zakupu wybranych części prac