Spis treści:
Spis rysunków......4
Wstęp......5
Rozdział 1. Kształtowanie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstwa poprzez public relations......8
1.1. Istota i funkcje public relations......8
1.2. Rys historyczny public relations......12
1.3. Komunikacja public relations z otoczeniem......17
1.4. Wpływ public relations na wizerunek firmy......23
1.5. Kształtowanie tożsamości firmy......26
Rozdział 2. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstwa......33
2.1. Charakterystyka sytuacji kryzysowych......33
2.2. Klasyfikacja kryzysów......35
2.3. Źródła sytuacji kryzysowych......39
2.4. Przewidywanie kryzysów i opanowanie sytuacji kryzysowej......42
2.5. Działania public relations podczas kryzysu......45
Rozdział 3. Zarządzanie sytuacją kryzysową w Zakładach Mięsnych Constar S.A.......52
3.1. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa Constar S.A.......52
3.2. Kryzys w przedsiębiorstwie......53
3.3. Społeczne uwarunkowania zmian w sytuacji kryzysowej......55
3.4. Inicjowanie zmian w warunkach sytuacji kryzysowej......57
3.5. Zarządzanie projektem restrukturyzacyjnym......60
Zakończenie......66
Bibliografia......68
Możliwość zakupu wybranych części prac