Spis treści:
Wstęp......3
Rozdział I
Rola reklamy w promocji-mix......5
1.1. Koncepcja promocji-mix......5
1.2. Funkcje i środki reklamy......8
1.3. Reklama a public relations......19
Rozdział II
Program promocji przedsiębiorstwa......24
2.1. Promocja w planie marketingowym......24
2.2. Organizacja działalności promocyjnej......26
2.2.1. Ustalenie celu promocji......26
2.2.2. Kompozycja narzędzi promocji......29
2.2.3. Budżet......37
2.2.4. Ocena efektywności promocji......41
Rozdział III
Organizacja kampanii promocyjno-reklamowej......44
3.1. Cele kampanii promocyjnej......44
3.2. Etapy organizacji kampanii......45
3.3. Ocena skuteczności reklamy......58
Zakończenie......63
Spis tabel......64
Spis rysunków......64
Bibliografia......65
W rozdziale pierwszym ukazano teoretyczne podstawy controllingu, stanowiącego element wspomagania zarządzania z uwzględnieniem roli planowania, informowania, analizowania i kierowania. Zdefiniowano narzędzie controlingu, omówiono jego poszczególne rodzaje i zastosowanie. Scharakteryzowano funkcje i procedury wynikające z zastosowania instrumentów i narzędzi zarządczych, wypływających z controllingu. Rozdział drugi został poświęcony prezentacji podmiotu gospodarczego OSIKA MEBLE Spółka Jawna, poddanego badaniu i weryfikacji efektywności zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawiono przedmiot działalności i cele firmy, jej pozycję rynkową oraz głównych odbiorców. Opisano strukturę organizacyjną oraz wykorzystywane zasoby rzeczowe. Następnie skupiono uwagę na wyborze metod analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa spośród metod oceny sytuacji majątkowej i kapitałowej oraz sytuacji finansowej i dochodowej. Rozdział trzeci przedstawia założenia i znaczenie analizy finansowej przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowej, w oparciu o zaprezentowane materiały źródłowe badanej jednostki za okres lat 2016-2018, z zamierzeniem postawienia diagnozy ekonomicznej. Najważniejsze źródło dokonania analizy stanowi bilans oraz rachunek zysków i strat. Uzupełnieniem jest informacja dodatkowa oraz sprawozdanie z przepływów środków pieniężnych. W rozdziale czwartym przeprowadzono badanie efektywności działalności przedsiębiorstwa OSIKA MEBLE Spółka Jawna przy zastosowaniu wskaźników ekonomicznych, służących do zbadania płynności finansowej, sprawności działania, zadłużenia i rentowności. Wyznaczono poszczególne zagadnienia w tym zakresie i zaprezentowano odpowiednie formuły obliczeniowe, które w następstwie wykorzystano do zrealizowania zamierzonego celu.
Możliwość zakupu wybranych części prac