Praca licencjacka – Skuteczność reklamy jako narzędzia promocji mix - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Skuteczność reklamy jako narzędzia promocji mix
Praca dyplomowa nr 10-01__Liczba stron: 66__Cena: 260 zł
Spis treści:

Wstęp......3

Rozdział I
Rola reklamy w promocji-mix......5
1.1. Koncepcja promocji-mix......5
1.2. Funkcje i środki reklamy......8
1.3. Reklama a public relations......19

Rozdział II
Program promocji przedsiębiorstwa......24
2.1. Promocja w planie marketingowym......24
2.2. Organizacja działalności promocyjnej......26
   2.2.1. Ustalenie celu promocji......26
   2.2.2. Kompozycja narzędzi promocji......29
   2.2.3. Budżet......37
   2.2.4. Ocena efektywności promocji......41

Rozdział III
Organizacja kampanii promocyjno-reklamowej......44
3.1. Cele kampanii promocyjnej......44
3.2. Etapy organizacji kampanii......45
3.3. Ocena skuteczności reklamy......58

Zakończenie......63
Spis tabel......64
Spis rysunków......64
Bibliografia......65
W rozdziale pierwszym ukazano teoretyczne podstawy controllingu, stanowiącego element wspomagania zarządzania z uwzględnieniem roli planowania, informowania, analizowania i kierowania. Zdefiniowano narzędzie controlingu, omówiono jego poszczególne rodzaje i zastosowanie. Scharakteryzowano funkcje i procedury wynikające z zastosowania instrumentów i narzędzi zarządczych, wypływających z controllingu. Rozdział drugi został poświęcony prezentacji podmiotu gospodarczego OSIKA MEBLE Spółka Jawna, poddanego badaniu i weryfikacji efektywności zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawiono przedmiot działalności i cele firmy, jej pozycję rynkową oraz głównych odbiorców. Opisano strukturę organizacyjną oraz wykorzystywane zasoby rzeczowe. Następnie skupiono uwagę na wyborze metod analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa spośród metod oceny sytuacji majątkowej i kapitałowej oraz sytuacji finansowej i dochodowej. Rozdział trzeci przedstawia założenia i znaczenie analizy finansowej przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowej, w oparciu o zaprezentowane materiały źródłowe badanej jednostki za okres lat 2016-2018, z zamierzeniem postawienia diagnozy ekonomicznej. Najważniejsze źródło dokonania analizy stanowi bilans oraz rachunek zysków i strat. Uzupełnieniem jest informacja dodatkowa oraz sprawozdanie z przepływów środków pieniężnych. W rozdziale czwartym przeprowadzono badanie efektywności działalności przedsiębiorstwa OSIKA MEBLE Spółka Jawna przy zastosowaniu wskaźników ekonomicznych, służących do zbadania płynności finansowej, sprawności działania, zadłużenia i rentowności. Wyznaczono poszczególne zagadnienia w tym zakresie i zaprezentowano odpowiednie formuły obliczeniowe, które w następstwie wykorzystano do zrealizowania zamierzonego celu.
Możliwość zakupu wybranych części prac
Wróć do spisu treści