Praca licencjacka – Zarządzanie przez jakość na przykładzie autoryzowanej stacji obsługi AUTO GT - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Praca dyplomowa
Nr 26-01
Zarządzanie przez jakość na przykładzie
autoryzowanej stacji obsługi AUTO GT
Liczba stron: 80       Cena: 320 zł
Wstęp

Rozdział I
Zarządzanie przez  jakość
1.1. Definicje jakości
1.2. Polityka przedsiębiorstwa - polityka jakości
1.3. Normalizacja a jakość
1.4. Zasady zarządzania jakością

Rozdział II
Prezentacja firmy AUTO GT
2.1. Geneza firmy
2.2. Specyfika usług
2.3. Dotychczasowe rozwiązania projakościowe

Rozdział III
Analiza form i efektów funkcjonowania systemu zarządzania jakością w AUTO GT
3.1. Motywy i uwarunkowania wdrażania systemu
3.2. Polityka jakości  
3.3. Etapy wdrażania systemu
3.4. Dokumentacja w systemie jakości  
3.5. Koszty wdrażania systemu
3.6. Efekty wdrożenia systemu - próba oceny

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
3


5
5
13
16
26


33
33
36
40


44
44
45
53
58
61
67

74
77
80
80
Możliwość zakupu ratalnego oraz wybranych części prac

Prace magisterskie 2023 © Wszelkie prawa zastrzeżone
praca magisterka, prace magisterska, prace licencjacka, prace dyplomowa, całe prace dyplomowe, całe prace naukowe,
prace@pracemagisterskie.home.pl
DZIEDZINY OPRACOWAŃ NAUKOWYCH:
prace magisterka, prace licencjat, prace podyplomowe, prace mgr, opracowanie pracy naukowej, opracowanie pracy magisterki, seminaria prace magisterka, tekst prace mgr, tekst prace magisterska, streszczenie pracy magisterskiej, streszczenie pracy licencjackiej, streszcenie pracy dyplomowej, wstę pracy magisterskiej, wstep pracy magisterskiej, wstęp pracy magisterskiej, wstęp pracy licencjackiej, wstę pracy licencjackiej, wstep pracy licencjackiej
Wróć do spisu treści