Spis treści:
1. Cel pracy......3
2. Wprowadzenie......4
3. Budowa i działanie przekładni......5
3.1. Konstrukcja i działanie przekładni „DIWA”......7
3.2. Przepływ mocy przy przełączaniu i hamowaniu......10
3.3. System sterowania przekładnią......12
3.3.1. Kompatybilność w ramach pojazdu......16
3.3.2. Sterownik przekładni „DIWA”......17
3.4. Hamulec długotrwałego działania - retarder......17
3.5. Oprogramowanie diagnostyczne przekładni „DIWA”......20
4. Zastosowanie automatycznej przekładni „DIWA” w autobusach......22
4.1. DIWA SmartNet System......26
4.2. DIWAhybrid i ElvoDrive......28
4.3. Automatyczna skrzynia biegów „DIWA” dla silników o momencie obrotowym do 1900 Nm......30
4.4. SensoTop: jeden krok dalej......31
4.5. Program „DIWA Excellence”......32
4.6. Voith Turbo: lider rynku skrzyń biegów w Polsce......36
4.7. Ocena właściwości eksploatacyjnych hydromechanicznych zespołów napędowych......38
4.7.1. Korzyści z zastosowania przekładni „DIWA” w autobusach miejskich......40
5. Podsumowanie......44
Wykaz literatury......46
Spis rysunków......47
Spis tabel......48
Możliwość zakupu wybranych części prac