Praca magisterska – Sponsoring sportu jako narzędzie kształtujące wizerunek firmy na przykładzie polskich przedsiębiorstw sponsorujących drużyny sportowe - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Sponsoring sportu jako narzędzie kształtujące wizerunek firmy na przykładzie polskich przedsiębiorstw sponsorujących drużyny sportowe
Praca dyplomowa nr 18-07__Liczba stron: 121__Cena: 400 zł
Spis treści:

Streszczenie......3
Wstęp......6

Rozdział I. Istota i zakres działania sponsoringu......10
1.1. Pochodzenie sponsoringu......10
1.2. Współczesne pojęcie sponsoringu......13
1.3. Kryteria wyboru form sponsoringu......15
1.4.  Główne obszary działalności......20
  1.4.1. Sponsoring sportu......21
  1.4.2. Sponsoring społeczny......23
  1.4.3. Sponsoring kultury i sztuki......25
1.5. Elementy umowy sponsoringu......28

Rozdział II. Sponsoring jako narzędzie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem......32
2.1. Promocja jako instrument marketingu mix......32
2.2. Powiązania sponsoringu z innymi elementami marketingu mix......36
  2.2.1. Związek sponsoringu z produktem......36
  2.2.2. Współzależność sponsoringu z ceną......36
  2.2.3. Sponsoring w aspekcie dystrybucji......39
2.3. Strategia sponsoringu......40
  2.3.1. Budowa wizerunku firmy......41
  2.3.2. Koncepcja sponsoringu......41
2.4. Wpływ sponsoringu na aktywizację sprzedaży......47

Rozdział III. Uwarunkowania działalności sponsoringowej......51
3.1. Czynniki rozwoju sponsoringu......53
  3.1.1. Potrzeby konsumenta......53
  3.1.2. Informacja o sponsoringu w mediach......53
3.2. Sponsoring w aspekcie odpowiedzialności społecznej......55
3.3. Zagrożenia i dylematy sponsoringu......57
  3.3.1. Ryzyko w sponsoringu......60
  3.3.2. Bariery w sponsoringu......64
3.4. Perspektywy sponsoringu......66

Rozdział IV. Przykłady działań sponsoringowych w dziedzinie sportu......70
4.1.  Polpharma S.A. jako sponsor drużyny koszykówki......70
  4.1.1. Pozycja rynkowa Polpharmy S.A.......74
  4.1.2. Odpowiedzialność społeczna Polpharmy S.A.......80
  4.1.3. Strategia sponsoringowa Polpharmy S.A. w sporcie......84
4.2. Amica Wronki S.A. jako sponsor drużyny piłki nożnej......84
  4.2.1. Status Amica Wronki S.A.......87
  4.2.2. Odpowiedzialność społeczna Amica Wronki S.A.......90
  4.2.3. Strategia sponsoringowa Amica Wronki S.A. w sporcie......94
4.3. Comarch S.A. jako sponsor drużyny hokeja i piłki nożnej......94
  4.3.1. Działalność Comarch S.A.......102
  4.3.2. Odpowiedzialność społeczna w Comarch S.A.......109
  4.3.3. Strategia sponsoringowa Comarch S.A. w sporcie......115

Zakończenie......117
Bibliografia......118
Spis tabel......121
Spis rysunków......121
Spis fotografii......121
Możliwość zakupu wybranych części prac
Wróć do spisu treści