Praca magisterska – Sponsoring sportu jako narzędzie kształtujące wizerunek firmy na przykładzie polskich przedsiębiorstw sponsorujących drużyny sportowe - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Praca dyplomowa
Nr 18-07
Sponsoring sportu jako narzędzie kształtujące wizerunek firmy na przykładzie polskich przedsiębiorstw sponsorujących drużyny sportowe
Liczba stron: 121       Cena: 400 zł
Streszczenie
Wstęp

Rozdział I. Istota i zakres działania sponsoringu
1.1. Pochodzenie sponsoringu
1.2. Współczesne pojęcie sponsoringu
1.3. Kryteria wyboru form sponsoringu
1.4.  Główne obszary działalności
     1.4.1. Sponsoring sportu
     1.4.2. Sponsoring społeczny
     1.4.3. Sponsoring kultury i sztuki
1.5. Elementy umowy sponsoringu

Rozdział II. Sponsoring jako narzędzie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem
2.1. Promocja jako instrument marketingu mix
2.2. Powiązania sponsoringu z innymi elementami marketingu mix
     2.2.1. Związek sponsoringu z produktem
     2.2.2. Współzależność sponsoringu z ceną
     2.2.3. Sponsoring w aspekcie dystrybucji
2.3. Strategia sponsoringu
     2.3.1. Budowa wizerunku firmy
     2.3.2. Koncepcja sponsoringu
2.4. Wpływ sponsoringu na aktywizację sprzedaży

Rozdział III. Uwarunkowania działalności sponsoringowej
3.1. Czynniki rozwoju sponsoringu
     3.1.1. Potrzeby konsumenta
     3.1.2. Informacja o sponsoringu w mediach
3.2. Sponsoring w aspekcie odpowiedzialności społecznej
3.3. Zagrożenia i dylematy sponsoringu
     3.3.1. Ryzyko w sponsoringu
     3.3.2. Bariery w sponsoringu
3.4. Perspektywy sponsoringu

Rozdział IV. Przykłady działań sponsoringowych w dziedzinie sportu
4.1.  Polpharma S.A. jako sponsor drużyny koszykówki
     4.1.1. Pozycja rynkowa Polpharmy S.A.
     4.1.2. Odpowiedzialność społeczna Polpharmy S.A.
     4.1.3. Strategia sponsoringowa Polpharmy S.A. w sporcie
4.2. Amica Wronki S.A. jako sponsor drużyny piłki nożnej
     4.2.1. Status Amica Wronki S.A.
     4.2.2. Odpowiedzialność społeczna Amica Wronki S.A.
     4.2.3. Strategia sponsoringowa Amica Wronki S.A. w sporcie
4.3. Comarch S.A. jako sponsor drużyny hokeja i piłki nożnej
     4.3.1. Działalność Comarch S.A.
     4.3.2. Odpowiedzialność społeczna w Comarch S.A.
     4.3.3. Strategia sponsoringowa Comarch S.A. w sporcie

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis fotografii
3
6

10
10
13
15
20
21
23
25
28

32
32
36
36
36
39
40
41
41
47

51
53
53
53
55
57
60
64
66

70
70
74
80
84
84
87
90
94
94
102
109
115

117
118
121
121
121
Możliwość zakupu ratalnego oraz wybranych części prac

Prace magisterskie 2023 © Wszelkie prawa zastrzeżone
praca magisterka, prace magisterska, prace licencjacka, prace dyplomowa, całe prace dyplomowe, całe prace naukowe,
prace@pracemagisterskie.home.pl
DZIEDZINY OPRACOWAŃ NAUKOWYCH:
prace magisterka, prace licencjat, prace podyplomowe, prace mgr, opracowanie pracy naukowej, opracowanie pracy magisterki, seminaria prace magisterka, tekst prace mgr, tekst prace magisterska, streszczenie pracy magisterskiej, streszczenie pracy licencjackiej, streszcenie pracy dyplomowej, wstę pracy magisterskiej, wstep pracy magisterskiej, wstęp pracy magisterskiej, wstęp pracy licencjackiej, wstę pracy licencjackiej, wstep pracy licencjackiej
Wróć do spisu treści