Spis treści:
Wstęp......3
I. Public relations w ujęciu teoretycznym......5
1.1. Istota i funkcje public relations......5
1.2. Rys historyczny public relations......11
1.3. Komunikacja public relations z otoczeniem......15
II. Kształtowanie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstwa poprzez public relations......23
2.1. Pojęcie i rodzaje wizerunku......23
2.2. Kształtowanie tożsamości firmy......27
2.2.1. Wpływ środków wizualnych......29
2.2.2. Pozawizualne elementy tożsamości przedsiębiorstwa......35
2.3. Wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy w sytuacjach kryzysowych......39
III. Instrumenty public relations wykorzystywane w promowaniu firmy......44
3.1. Targi i wystawy......45
3.2. „Dni otwarte”......49
3.3. Sponsoring......52
3.4. Lobbing......57
IV. Zastosowanie środków public relations w kreowaniu wizerunku firmy Delektrix......61
Zakończenie......69
Bibliografia......71
Spis rysunków......74
Możliwość zakupu wybranych części prac