Praca licencjacka – Public relations w przedsiębiorstwie - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Praca dyplomowa
Nr 18-05
Public relations w przedsiębiorstwie
Liczba stron: 74       Cena: 280 zł
Wstęp

I. Public relations w ujęciu teoretycznym
1.1. Istota i funkcje public relations
1.2. Rys historyczny public relations
1.3. Komunikacja public relations z otoczeniem

II. Kształtowanie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstwa poprzez public relations
2.1. Pojęcie i rodzaje wizerunku
2.2. Kształtowanie tożsamości firmy
2.2.1. Wpływ środków wizualnych
2.2.2. Pozawizualne elementy tożsamości przedsiębiorstwa
2.3. Wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy w sytuacjach kryzysowych

III. Instrumenty public relations wykorzystywane w promowaniu firmy
3.1. Targi i wystawy
3.2. „Dni otwarte”
3.3. Sponsoring
3.4. Lobbing

IV.  Zastosowanie środków public relations w kreowaniu wizerunku firmy Delektrix

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
3

5
5
11
15

23
23
27
29
35
39

44
45
49
52
57

61

69
71
74
Możliwość zakupu ratalnego oraz wybranych części prac

Prace magisterskie 2023 © Wszelkie prawa zastrzeżone
praca magisterka, prace magisterska, prace licencjacka, prace dyplomowa, całe prace dyplomowe, całe prace naukowe,
prace@pracemagisterskie.home.pl
DZIEDZINY OPRACOWAŃ NAUKOWYCH:
prace magisterka, prace licencjat, prace podyplomowe, prace mgr, opracowanie pracy naukowej, opracowanie pracy magisterki, seminaria prace magisterka, tekst prace mgr, tekst prace magisterska, streszczenie pracy magisterskiej, streszczenie pracy licencjackiej, streszcenie pracy dyplomowej, wstę pracy magisterskiej, wstep pracy magisterskiej, wstęp pracy magisterskiej, wstęp pracy licencjackiej, wstę pracy licencjackiej, wstep pracy licencjackiej
Wróć do spisu treści