Praca licencjacka – Public relations w przedsiębiorstwie - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Public relations w przedsiębiorstwie
Praca dyplomowa nr 18-05__Liczba stron: 74__Cena: 280 zł
Spis treści:

Wstęp......3

I. Public relations w ujęciu teoretycznym......5
1.1. Istota i funkcje public relations......5
1.2. Rys historyczny public relations......11
1.3. Komunikacja public relations z otoczeniem......15

II. Kształtowanie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstwa poprzez public relations......23
2.1. Pojęcie i rodzaje wizerunku......23
2.2. Kształtowanie tożsamości firmy......27
  2.2.1. Wpływ środków wizualnych......29
  2.2.2. Pozawizualne elementy tożsamości przedsiębiorstwa......35
2.3. Wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy w sytuacjach kryzysowych......39

III. Instrumenty public relations wykorzystywane w promowaniu firmy......44
3.1. Targi i wystawy......45
3.2. „Dni otwarte”......49
3.3. Sponsoring......52
3.4. Lobbing......57

IV.  Zastosowanie środków public relations w kreowaniu wizerunku firmy Delektrix......61

Zakończenie......69
Bibliografia......71
Spis rysunków......74
Możliwość zakupu wybranych części prac
Wróć do spisu treści