Praca licencjacka – Techniki promocji w organizacjach non-profit na przykładzie wybranych studenckich zespołów pieśni i tańca - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Praca dyplomowa
Nr 18-03
Techniki promocji w organizacjach non-profit na przykładzie wybranych
studenckich zespołów pieśni i tańca
Liczba stron: 59       Cena: 240 zł
Wstęp

Rozdział 1. Techniki promocji w organizacjach non-profit
1. Istota funkcjonowania organizacji non-profit
2. Organizacje non-profit w Polsce
   2.1. Tradycje samoorganizacji
   2.2. Historia organizacji non-profit na Podkarpaciu
   2.3. Prekursorzy współczesnych organizacji akademickich
3. Promocja organizacji non-profit
   3.1. Promocja – funkcje i techniki
   3.2. Techniki promocji w organizacjach non-profit

Rozdział 2. Studenckie zespoły folklorystyczne jako organizacje non-profit  
1. Cele, funkcjonowanie i rozwój studenckich zespołów folklorystycznych
2. Studenckie zespoły folklorystyczne na Podkarpaciu
   2.1. ZPiT „Resovia Saltans” – zespół z tradycjami
   2.2. ZPiT „Karpaty”- pierwszy w Polsce zespół uczelni niepaństwowej

Rozdział 3. Promocja działalności zespołów pieśni i tańca
1. Techniki promocji w obszarach działalnosci ZPiT „Resovia Saltans”  
   1.1. Reklama
   1.2. Public relations
   1.3. Lobbing
   1.4. Sponsoring
   1.5. Inne formy promocji
2. Techniki promocji w obszarach działalności ZPiT „Karpaty”
   2.1. Reklama
   2.2. Public relations
   2.3. Lobbing
   2.4. Sponsoring
   2.5. Inne formy promocji
3. Podobieństwa i różnice w promocji ZPiT „Resovia Saltans” oraz ZPiT „Karpaty”

Rozdział 4. Przyszłość studenckich zespołów pieśni i tańca
1. Szanse i zagrożenia funkcjonowania studenckich zespołów pieśni i tańca
2. Problemy i wyzwania ZPiT „Resovia Saltans” oraz ZPiT „Karpaty”
3. Możliwości rozwoju działań promocyjnych
   3.1. Programy Unii Europejskiej  
   3.2. Warsztaty tańca
   3.3. Zespoły patronackie
   3.4. Turnieje tańca
   3.5. Działania wewnątrz zespołów

Zakończenie
Bibliografia
3

5
5
9
9
12
14
15
15
17

27
27
29
30
31

33
33
34
35
39
39
40
41
41
43
45
45
45
47

49
50
51
51
52
52
53
53
54

55
56
Możliwość zakupu ratalnego oraz wybranych części prac

Prace magisterskie 2023 © Wszelkie prawa zastrzeżone
praca magisterka, prace magisterska, prace licencjacka, prace dyplomowa, całe prace dyplomowe, całe prace naukowe,
prace@pracemagisterskie.home.pl
DZIEDZINY OPRACOWAŃ NAUKOWYCH:
prace magisterka, prace licencjat, prace podyplomowe, prace mgr, opracowanie pracy naukowej, opracowanie pracy magisterki, seminaria prace magisterka, tekst prace mgr, tekst prace magisterska, streszczenie pracy magisterskiej, streszczenie pracy licencjackiej, streszcenie pracy dyplomowej, wstę pracy magisterskiej, wstep pracy magisterskiej, wstęp pracy magisterskiej, wstęp pracy licencjackiej, wstę pracy licencjackiej, wstep pracy licencjackiej
Wróć do spisu treści