Spis treści:
Wstęp......3
Rozdział 1. Techniki promocji w organizacjach non-profit......5
1. Istota funkcjonowania organizacji non-profit......5
2. Organizacje non-profit w Polsce......9
2.1. Tradycje samoorganizacji......9
2.2. Historia organizacji non-profit na Podkarpaciu......12
2.3. Prekursorzy współczesnych organizacji akademickich......14
3. Promocja organizacji non-profit......15
3.1. Promocja – funkcje i techniki......15
3.2. Techniki promocji w organizacjach non-profit......17
Rozdział 2. Studenckie zespoły folklorystyczne jako organizacje non-profit......27
1. Cele, funkcjonowanie i rozwój studenckich zespołów folklorystycznych......27
2. Studenckie zespoły folklorystyczne na Podkarpaciu......29
2.1. ZPiT „Resovia Saltans” – zespół z tradycjami......30
2.2. ZPiT „Karpaty”- pierwszy w Polsce zespół uczelni niepaństwowej......31
Rozdział 3. Promocja działalności zespołów pieśni i tańca......33
1. Techniki promocji w obszarach działalnosci ZPiT „Resovia Saltans”......33
1.1. Reklama......34
1.2. Public relations......35
1.3. Lobbing......39
1.4. Sponsoring......39
1.5. Inne formy promocji......40
2. Techniki promocji w obszarach działalności ZPiT „Karpaty”......41
2.1. Reklama......41
2.2. Public relations......43
2.3. Lobbing......45
2.4. Sponsoring......45
2.5. Inne formy promocji......45
3. Podobieństwa i różnice w promocji ZPiT „Resovia Saltans” oraz ZPiT „Karpaty”......47
Rozdział 4. Przyszłość studenckich zespołów pieśni i tańca......49
1. Szanse i zagrożenia funkcjonowania studenckich zespołów pieśni i tańca......50
2. Problemy i wyzwania ZPiT „Resovia Saltans” oraz ZPiT „Karpaty”......51
3. Możliwości rozwoju działań promocyjnych......51
3.1. Programy Unii Europejskiej......52
3.2. Warsztaty tańca......52
3.3. Zespoły patronackie......53
3.4. Turnieje tańca......53
3.5. Działania wewnątrz zespołów......54
Zakończenie......55
Bibliografia......56
Możliwość zakupu wybranych części prac