Praca licencjacka – Media publiczne na rynku reklam - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Praca dyplomowa
Nr 18-02
Media publiczne na rynku reklam
Liczba stron: 81       Cena: 320 zł
Wstęp

Rozdział I
Media publiczne w systemie medialnym w III RP
1.1. Statuts mediów publicznych
1.2. Zadania i obowiązki
1.3. Zasady i źródła finansowania

Rozdział II
Udział mediów publicznych na rynku reklam
2.1. Rynek reklam  telewizji publicznej
2.2. Radiowy rynek reklamowy

Rozdział III
Dochód z reklam a powinności mediów TV
3.1. Między abonamentem a komercją
3.2. Komercja a program
3.3. Dochód z reklam a nowe przedsięwzięcia

Rozdział IV
Doświadczenia Polski na tle powszechnym

Zakończenie
Bibliografia
Akty prawne
Adresy internetowe
Spis tabel
Spis rysunków
3


6
6
12
17


24
26
34


39
39
45
59


65

73
76
79
79
80
81
Możliwość zakupu ratalnego oraz wybranych części prac

Prace magisterskie 2023 © Wszelkie prawa zastrzeżone
praca magisterka, prace magisterska, prace licencjacka, prace dyplomowa, całe prace dyplomowe, całe prace naukowe,
prace@pracemagisterskie.home.pl
DZIEDZINY OPRACOWAŃ NAUKOWYCH:
prace magisterka, prace licencjat, prace podyplomowe, prace mgr, opracowanie pracy naukowej, opracowanie pracy magisterki, seminaria prace magisterka, tekst prace mgr, tekst prace magisterska, streszczenie pracy magisterskiej, streszczenie pracy licencjackiej, streszcenie pracy dyplomowej, wstę pracy magisterskiej, wstep pracy magisterskiej, wstęp pracy magisterskiej, wstęp pracy licencjackiej, wstę pracy licencjackiej, wstep pracy licencjackiej
Wróć do spisu treści