Praca licencjacka – Ewolucja propagandy Rzeszy Niemieckiej w latach 1933-1945 - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Ewolucja propagandy Rzeszy Niemieckiej w latach 1933-1945
Praca dyplomowa nr 15-04__Liczba stron: 87__Cena: 340 zł
Spis treści:

Wstęp......3

Rozdział 1
Propaganda jako przedmiot badań naukowych......6
1.1. Pojęcie i funkcje......6
1.2. Metody......13
1.3. Skuteczność......20

Rozdział 2
Uwarunkowania propagandy nazistowskiej......28
2.1. Uwarunkowania ideologiczne......28
2.2. Uwarunkowania społeczno-ustrojowe......31
2.2. Uwarunkowania międzynarodowe......39

Rozdział 3
Koncepcje propagandy nazistowskiej......46
3.1. Koncepcje w okresie walki o władzę......46
3.2. Koncepcje w okresie prosperity......48
3.3. Koncepcje w okresie klęski......51

Rozdział 4
Realizacja propagandy nazistowskiej......54
4.1. Propaganda w okresie walki o władzę......54
4.2. Propaganda w okresie prosperity......60
4.3. Propaganda w okresie klęski......76

Zakończenie......81
Bibliografia......84
W rozdziale pierwszym ukazano teoretyczne podstawy controllingu, stanowiącego element wspomagania zarządzania z uwzględnieniem roli planowania, informowania, analizowania i kierowania. Zdefiniowano narzędzie controlingu, omówiono jego poszczególne rodzaje i zastosowanie. Scharakteryzowano funkcje i procedury wynikające z zastosowania instrumentów i narzędzi zarządczych, wypływających z controllingu. Rozdział drugi został poświęcony prezentacji podmiotu gospodarczego OSIKA MEBLE Spółka Jawna, poddanego badaniu i weryfikacji efektywności zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawiono przedmiot działalności i cele firmy, jej pozycję rynkową oraz głównych odbiorców. Opisano strukturę organizacyjną oraz wykorzystywane zasoby rzeczowe. Następnie skupiono uwagę na wyborze metod analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa spośród metod oceny sytuacji majątkowej i kapitałowej oraz sytuacji finansowej i dochodowej. Rozdział trzeci przedstawia założenia i znaczenie analizy finansowej przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowej, w oparciu o zaprezentowane materiały źródłowe badanej jednostki za okres lat 2016-2018, z zamierzeniem postawienia diagnozy ekonomicznej. Najważniejsze źródło dokonania analizy stanowi bilans oraz rachunek zysków i strat. Uzupełnieniem jest informacja dodatkowa oraz sprawozdanie z przepływów środków pieniężnych. W rozdziale czwartym przeprowadzono badanie efektywności działalności przedsiębiorstwa OSIKA MEBLE Spółka Jawna przy zastosowaniu wskaźników ekonomicznych, służących do zbadania płynności finansowej, sprawności działania, zadłużenia i rentowności. Wyznaczono poszczególne zagadnienia w tym zakresie i zaprezentowano odpowiednie formuły obliczeniowe, które w następstwie wykorzystano do zrealizowania zamierzonego celu.
Możliwość zakupu wybranych części prac
Wróć do spisu treści