Praca magisterska – Wykorzystanie działań promocji jako elementu marketingu-mix w firmie Elektrix - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Wykorzystanie działań promocji jako elementu marketingu-mix w firmie Elektrix
Praca dyplomowa nr 10-18__Liczba stron: 76__Cena: 300 zł
Spis treści:

Wstęp......3

Rozdział I                                                                                                    
Promocja jako element marketingu-mix......5
1.1. Istota promocji......5
1.2. Funkcje instrumentów promocji......6
1.3. Związki promocji z pozostałymi instrumentami marketingu......6

Rozdział II
Promocja-sposób oddziaływania na klienta......9
2.1. Reklama......9                                              
2.2. Public relations......25                          
2.3. Sponsoring......36                          

Rozdział III
Instrumenty promocji oddziałujące na produkt......44    
3.1. Promocja sprzedaży......44
3.2. Sprzedaż osobista......49

Rozdział IV
Sposób wykorzystania instrumentów promocji w firmie Elektrix......57
4.1. Historia rozwoju firmy Elektrix w zmieniającym się otoczeniu......57
4.2. Działalność promocyjna firmy......62

Zakończenie......72
Literatura......74
W rozdziale pierwszym ukazano teoretyczne podstawy controllingu, stanowiącego element wspomagania zarządzania z uwzględnieniem roli planowania, informowania, analizowania i kierowania. Zdefiniowano narzędzie controlingu, omówiono jego poszczególne rodzaje i zastosowanie. Scharakteryzowano funkcje i procedury wynikające z zastosowania instrumentów i narzędzi zarządczych, wypływających z controllingu. Rozdział drugi został poświęcony prezentacji podmiotu gospodarczego OSIKA MEBLE Spółka Jawna, poddanego badaniu i weryfikacji efektywności zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawiono przedmiot działalności i cele firmy, jej pozycję rynkową oraz głównych odbiorców. Opisano strukturę organizacyjną oraz wykorzystywane zasoby rzeczowe. Następnie skupiono uwagę na wyborze metod analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa spośród metod oceny sytuacji majątkowej i kapitałowej oraz sytuacji finansowej i dochodowej. Rozdział trzeci przedstawia założenia i znaczenie analizy finansowej przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowej, w oparciu o zaprezentowane materiały źródłowe badanej jednostki za okres lat 2016-2018, z zamierzeniem postawienia diagnozy ekonomicznej. Najważniejsze źródło dokonania analizy stanowi bilans oraz rachunek zysków i strat. Uzupełnieniem jest informacja dodatkowa oraz sprawozdanie z przepływów środków pieniężnych. W rozdziale czwartym przeprowadzono badanie efektywności działalności przedsiębiorstwa OSIKA MEBLE Spółka Jawna przy zastosowaniu wskaźników ekonomicznych, służących do zbadania płynności finansowej, sprawności działania, zadłużenia i rentowności. Wyznaczono poszczególne zagadnienia w tym zakresie i zaprezentowano odpowiednie formuły obliczeniowe, które w następstwie wykorzystano do zrealizowania zamierzonego celu.
Możliwość zakupu wybranych części prac
Wróć do spisu treści