Praca magisterska – Narzędzia marketingowe aktywizujące sprzedaż na przykładzie działalności firmy Zibi Sp. z o.o. - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Praca dyplomowa
Nr 10-17
Narzędzia marketingowe aktywizujące sprzedaż
na przykładzie działalności firmy Zibi Sp. z o.o.
Liczba stron: 76        Cena: 300 zł
Wstęp

1.   Marketing jako strategia wpływająca na aktywizację sprzedaży
1.1. Istota, pojęcie i znaczenie marketingu
     1.1.1. Ogólne zasady marketingu
     1.1.2. Funkcje marketingowe
1.2. Ewolucja i istota instrumentów marketingu-mix
     1.2.1. Miejsce promocji w marketingu mix
1.3. Rodzaje i funkcje instrumentów promocji związane z aktywizacją sprzedaży
     1.3.1. Reklama
              1.3.1.1. Funkcje i rodzaje reklamy
              1.3.1.2. Media reklamowe i kryteria ich wyboru
              1.3.1.3.  Programowanie działalności reklamowej w przedsiębiorstwie
     1.3.2. Public relations jako nawigator w wyścigu informacji  
     1.3.3. Aktywizacja sprzedaży
     1.3.4. Sprzedaż osobista - najstarszy środek promocji
1.4. Kierunki oddziaływania instrumentów sprzedaży
1.5. Instrumenty aktywizacji sprzedaży a zakup

2.   Skuteczna reklama prasowa, czyli w jaki sposób przygotować materiały
2.1. Projektowanie reklamy
     2.1.1. Slogan w przekazie reklamowym
     2.1.2. Hasło a ilustracja - sztuka współgrania
     2.1.3. Tekst reklamowy
2.2. Media relations - kształtowanie kontaktów z mass mediami
     2.2.1. Rodzaje komunikatów prasowych
     2.2.2. Wyznaczniki atrakcyjności informacji prasowych
     2.2.3. Technika przygotowania informacji prasowych

3.   Przygotowanie kampanii reklamowej nowego produktu wprowadzonego przez firmę Zibi Sp. z o.o. na rynek polski  
3.1. Charakterystyka działalności firmy Zibi Sp. z o.o.
3.2. Struktura organizacyjna firmy
3.3. Charakterystyka branży zegarkowej, na której działa firma
3.4. Strategia marketingowa wprowadzenia nowego produktu na rynek
3.5. Instrumenty marketingowe użyte w kampanii promocyjnej  

4. Skuteczność i efektywność wdrożonej  kampanii w świetle badań  
4.1. Badanie skuteczności kampanii wśród klientów salonu Zibi Sp. z o.o.   
     4.1.1. Organizacja badań
     4.1.2. Analiza uzyskanych wyników badań   
4.2. Efektywność kampanii jako zależność między nakładami a efektami  

Zakończenie  
Literatura   
Spis rysunków, tabel, wykresów, schematów
3

5
5
5
7
9
11
13
15
15
17
20
23
26
30
31
33

35
35
36
39
41
41
42
43
43


46
46
47
50
52
56

63
63
63
64
69

74
75
76
Możliwość zakupu ratalnego oraz wybranych części prac

Prace magisterskie 2023 © Wszelkie prawa zastrzeżone
praca magisterka, prace magisterska, prace licencjacka, prace dyplomowa, całe prace dyplomowe, całe prace naukowe,
prace@pracemagisterskie.home.pl
DZIEDZINY OPRACOWAŃ NAUKOWYCH:
prace magisterka, prace licencjat, prace podyplomowe, prace mgr, opracowanie pracy naukowej, opracowanie pracy magisterki, seminaria prace magisterka, tekst prace mgr, tekst prace magisterska, streszczenie pracy magisterskiej, streszczenie pracy licencjackiej, streszcenie pracy dyplomowej, wstę pracy magisterskiej, wstep pracy magisterskiej, wstęp pracy magisterskiej, wstęp pracy licencjackiej, wstę pracy licencjackiej, wstep pracy licencjackiej
Wróć do spisu treści