Praca magisterska – Reklama jako narzędzie marketingu - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Reklama jako narzędzie marketingu
Praca dyplomowa nr 10-16__Liczba stron: 88__Cena: 350 zł
Spis treści:

Wstęp......2
Źródła......5
Szczegółowy spis treści......7

I. Pojęcie marketingu mix......9
1.1. Koncepcje marketingu mix......11
1.2. Wariantowe koncepcje marketingu mix......12

II. Reklama jako jeden z instrumentów marketingowych......15
2.1. Funkcje i rodzaje reklamy......16
2.2. Cztery kategorie reklam oraz środki reklamy i kryteria ich wyboru......21
2.3. Reklama pocztowa jako elementy marketingu bezpośredniego......27
2.4. Reklama zewnętrzna......31
2.5. Działalność i znaczenie kampanii reklamowych......33
2.6. Przygotowanie strategii reklamy......42

III. Reklama w mass mediach......45
3.1. Reklama telewizyjna......46
3.2. Reklama prasowa......48
3.3. Reklama radiowa......52
3.4. Kłamstwo w reklamie – reklama wprowadzająca w błąd......54

IV. Reklama w Internecie......58
4.1. Zasady wykorzystania Internetu do reklamy......59
4.2. Koszty reklamy internetowej......63
4.3. Najpopularniejsze portale w Internecie w ujęciu zagadnienia reklamy......64
  4.3.1. Odbiorcy reklamy z portali internetowych......66
  4.3.2. Formy reklamy oferowana przez portale internetowe......68

V. Badania skuteczności i efektywności reklamy......72
5.1. Testowanie wstępne - podstawowy element badania skuteczności reklamy......73
  5.1.1 Metody i ograniczenia testowania wstępnego......75
5.2.  Techniki badań pomiaru efektywności i skuteczności reklamy......76
5.3. Metody badania i ocena skuteczności i efektywności reklamy......79

Zakończenie......84
Spis tabel......88
Spis rysunków i schematów......88
W rozdziale pierwszym ukazano teoretyczne podstawy controllingu, stanowiącego element wspomagania zarządzania z uwzględnieniem roli planowania, informowania, analizowania i kierowania. Zdefiniowano narzędzie controlingu, omówiono jego poszczególne rodzaje i zastosowanie. Scharakteryzowano funkcje i procedury wynikające z zastosowania instrumentów i narzędzi zarządczych, wypływających z controllingu. Rozdział drugi został poświęcony prezentacji podmiotu gospodarczego OSIKA MEBLE Spółka Jawna, poddanego badaniu i weryfikacji efektywności zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawiono przedmiot działalności i cele firmy, jej pozycję rynkową oraz głównych odbiorców. Opisano strukturę organizacyjną oraz wykorzystywane zasoby rzeczowe. Następnie skupiono uwagę na wyborze metod analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa spośród metod oceny sytuacji majątkowej i kapitałowej oraz sytuacji finansowej i dochodowej. Rozdział trzeci przedstawia założenia i znaczenie analizy finansowej przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowej, w oparciu o zaprezentowane materiały źródłowe badanej jednostki za okres lat 2016-2018, z zamierzeniem postawienia diagnozy ekonomicznej. Najważniejsze źródło dokonania analizy stanowi bilans oraz rachunek zysków i strat. Uzupełnieniem jest informacja dodatkowa oraz sprawozdanie z przepływów środków pieniężnych. W rozdziale czwartym przeprowadzono badanie efektywności działalności przedsiębiorstwa OSIKA MEBLE Spółka Jawna przy zastosowaniu wskaźników ekonomicznych, służących do zbadania płynności finansowej, sprawności działania, zadłużenia i rentowności. Wyznaczono poszczególne zagadnienia w tym zakresie i zaprezentowano odpowiednie formuły obliczeniowe, które w następstwie wykorzystano do zrealizowania zamierzonego celu.
Możliwość zakupu wybranych części prac
Wróć do spisu treści