Praca licencjacka – Rola i znaczenie reklamy społecznej we współczesnej komunikacji - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Rola i znaczenie reklamy społecznej we współczesnej komunikacji
Praca dyplomowa nr 10-15__Liczba stron: 54__Cena: 220 zł
Spis treści:

Wstęp......2

Rodział I
Reklama w komunikacji społecznej......4
1.1. Definicja reklamy......4
1.2. Reklama w procesie komunikacyjnym......5
1.3. Rodzaje reklamy......6

Rozdział II
Reklama społeczna – typologia i charakterystyka......20
2.1 Definicja reklamy społecznej......20
2.2 Przyczyny i okoliczności powstania pierwszych reklam społecznych......22
2.3 Różnice pomiędzy reklamą komercyjną a społeczną......23
2.4 Typologia reklamy społecznej......25
2.5 CRM – marketing zaangażowany społecznie oraz demarketing......27
2.6. Polska wobec problemów społecznych......32

Rozdział III
Kampanie społeczne w Polsce......38
3.1. „Pajacyk”......38
3.2. Warszawskie hospicjum dla dzieci......40
3.3. Zwolnij. Szkoda życia......42
3.4. Młodzi kierowcy......44
3.5. Dzieciństwo bez przemocy......46
3.6. Płytka wyobraźnia......48
3.7. Dwadzieścia minut dziennie......49

Zakończenie......52
Bibliografia......53
W rozdziale pierwszym ukazano teoretyczne podstawy controllingu, stanowiącego element wspomagania zarządzania z uwzględnieniem roli planowania, informowania, analizowania i kierowania. Zdefiniowano narzędzie controlingu, omówiono jego poszczególne rodzaje i zastosowanie. Scharakteryzowano funkcje i procedury wynikające z zastosowania instrumentów i narzędzi zarządczych, wypływających z controllingu. Rozdział drugi został poświęcony prezentacji podmiotu gospodarczego OSIKA MEBLE Spółka Jawna, poddanego badaniu i weryfikacji efektywności zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawiono przedmiot działalności i cele firmy, jej pozycję rynkową oraz głównych odbiorców. Opisano strukturę organizacyjną oraz wykorzystywane zasoby rzeczowe. Następnie skupiono uwagę na wyborze metod analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa spośród metod oceny sytuacji majątkowej i kapitałowej oraz sytuacji finansowej i dochodowej. Rozdział trzeci przedstawia założenia i znaczenie analizy finansowej przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowej, w oparciu o zaprezentowane materiały źródłowe badanej jednostki za okres lat 2016-2018, z zamierzeniem postawienia diagnozy ekonomicznej. Najważniejsze źródło dokonania analizy stanowi bilans oraz rachunek zysków i strat. Uzupełnieniem jest informacja dodatkowa oraz sprawozdanie z przepływów środków pieniężnych. W rozdziale czwartym przeprowadzono badanie efektywności działalności przedsiębiorstwa OSIKA MEBLE Spółka Jawna przy zastosowaniu wskaźników ekonomicznych, służących do zbadania płynności finansowej, sprawności działania, zadłużenia i rentowności. Wyznaczono poszczególne zagadnienia w tym zakresie i zaprezentowano odpowiednie formuły obliczeniowe, które w następstwie wykorzystano do zrealizowania zamierzonego celu.
Możliwość zakupu wybranych części prac
Wróć do spisu treści