Praca licencjacka – Strategia reklamowa jako mechanizm dotarcia do klienta zewnętrznego - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Strategia reklamowa jako mechanizm dotarcia do klienta zewnętrznego
Praca dyplomowa nr 10-14__Liczba stron: 68__Cena: 280 zł
Spis treści:

Wstęp......4

1. Przedmiot strategii reklamowej......6
1.1. Pojęcie reklamy i strategii reklamowej......6
1.2. Rodzaje reklamy......10
1.3. Funkcje reklamy......14
1.4. Oddziaływanie reklamy......16
1.5. Reklama a popieranie sprzedaży......20

2. Etapy strategii reklamowej......22
2.1. Planowanie kampanii reklamowej......22
2.2. Selekcja rynku docelowego......23
2.3. Ustalenie celów reklamy......24
2.4. Określenie budżetu reklamowego......28
2.5. Definiowanie treści przekazu......30
2.6. Wybór mediów reklamowych......32

3. Działania reklamowe w warunkach polskiej gospodarki oraz metody badania ich skuteczności......42
3.1. Preferencje polskich przedsiębiorstw w zakresie form reklamy......42
3.2. Działania reklamowe na rynku lokalnym......50
3.3. Pomiar skuteczności i efektywności strategii reklamowej......52
  3.3.1. Badania efektów krótkookresowych......53
  3.3.2. Badania diagnostyczne......60

Zakończenie......63
Bibliografia......64
Indeks rysunków, tablic i wykresów......68
W rozdziale pierwszym ukazano teoretyczne podstawy controllingu, stanowiącego element wspomagania zarządzania z uwzględnieniem roli planowania, informowania, analizowania i kierowania. Zdefiniowano narzędzie controlingu, omówiono jego poszczególne rodzaje i zastosowanie. Scharakteryzowano funkcje i procedury wynikające z zastosowania instrumentów i narzędzi zarządczych, wypływających z controllingu. Rozdział drugi został poświęcony prezentacji podmiotu gospodarczego OSIKA MEBLE Spółka Jawna, poddanego badaniu i weryfikacji efektywności zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawiono przedmiot działalności i cele firmy, jej pozycję rynkową oraz głównych odbiorców. Opisano strukturę organizacyjną oraz wykorzystywane zasoby rzeczowe. Następnie skupiono uwagę na wyborze metod analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa spośród metod oceny sytuacji majątkowej i kapitałowej oraz sytuacji finansowej i dochodowej. Rozdział trzeci przedstawia założenia i znaczenie analizy finansowej przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowej, w oparciu o zaprezentowane materiały źródłowe badanej jednostki za okres lat 2016-2018, z zamierzeniem postawienia diagnozy ekonomicznej. Najważniejsze źródło dokonania analizy stanowi bilans oraz rachunek zysków i strat. Uzupełnieniem jest informacja dodatkowa oraz sprawozdanie z przepływów środków pieniężnych. W rozdziale czwartym przeprowadzono badanie efektywności działalności przedsiębiorstwa OSIKA MEBLE Spółka Jawna przy zastosowaniu wskaźników ekonomicznych, służących do zbadania płynności finansowej, sprawności działania, zadłużenia i rentowności. Wyznaczono poszczególne zagadnienia w tym zakresie i zaprezentowano odpowiednie formuły obliczeniowe, które w następstwie wykorzystano do zrealizowania zamierzonego celu.
Możliwość zakupu wybranych części prac
Wróć do spisu treści