Praca magisterska – Rola i znaczenie technik multimedialnych w dynamizowaniu działań promocyjnych - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Praca dyplomowa
Nr 10-12
Rola i znaczenie technik multimedialnych
w dynamizowaniu działań promocyjnych
Liczba stron: 146        Cena: 400 zł
Wstęp

Rozdział 1
Promocja jako element marketingu
1.1. Marketing - misja, filozofia i sposób działania przedsiębiorstwa
1.2. Miejsce promocji w kompozycji marketingowej
1.3. Reklama jako szczególna forma promocji

Rozdział 2
Formy i środki reklamy
2.1. Zadania i funkcje reklamy
2.2. Rodzaje reklamy
2.3. Tradycyjne środki reklamy

Rozdział 3
Współczesne formy reklamy stosowane w oparciu o techniki multimedialne
3.1. Internet jako nowoczesne medium reklamowe
3.2. Multimedialna prezentacja przy użyciu CD-ROM i DVD
3.3. Nowe sposoby dotarcia do Internetu

Rozdział 4
Wybrane przykłady wykorzystania technik multimedialnych
4.1. Internetowa kampania reklamowa IDM Super Media dla Hewlett-Packard Polska
4.2. Multimedialny katalog ofert oraz wirtualna baza

Wnioski końcowe
Bibliografia
Spis tabel, wykresów i rysunków
Aneks
2


5
5
7
12


20
20
22
26


40
43
93
96


103
104
113

116
119
123
125
Możliwość zakupu ratalnego oraz wybranych części prac

Prace magisterskie 2023 © Wszelkie prawa zastrzeżone
praca magisterka, prace magisterska, prace licencjacka, prace dyplomowa, całe prace dyplomowe, całe prace naukowe,
prace@pracemagisterskie.home.pl
DZIEDZINY OPRACOWAŃ NAUKOWYCH:
prace magisterka, prace licencjat, prace podyplomowe, prace mgr, opracowanie pracy naukowej, opracowanie pracy magisterki, seminaria prace magisterka, tekst prace mgr, tekst prace magisterska, streszczenie pracy magisterskiej, streszczenie pracy licencjackiej, streszcenie pracy dyplomowej, wstę pracy magisterskiej, wstep pracy magisterskiej, wstęp pracy magisterskiej, wstęp pracy licencjackiej, wstę pracy licencjackiej, wstep pracy licencjackiej
Wróć do spisu treści