Praca magisterska – Rola i znaczenie technik multimedialnych w dynamizowaniu działań promocyjnych - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Rola i znaczenie technik multimedialnych w dynamizowaniu działań promocyjnych
Praca dyplomowa nr 10-12__Liczba stron: 146__Cena: 400 zł
Spis treści:

Wstęp......2

Rozdział 1
Promocja jako element marketingu......5
1.1. Marketing - misja, filozofia i sposób działania przedsiębiorstwa......5
1.2. Miejsce promocji w kompozycji marketingowej......7
1.3. Reklama jako szczególna forma promocji......12

Rozdział 2
Formy i środki reklamy......20
2.1. Zadania i funkcje reklamy......20
2.2. Rodzaje reklamy......22
2.3. Tradycyjne środki reklamy......26

Rozdział 3
Współczesne formy reklamy stosowane w oparciu o techniki multimedialne......40
3.1. Internet jako nowoczesne medium reklamowe......43
3.2. Multimedialna prezentacja przy użyciu CD-ROM i DVD......93
3.3. Nowe sposoby dotarcia do Internetu......96

Rozdział 4
Wybrane przykłady wykorzystania technik multimedialnych......103
4.1. Internetowa kampania reklamowa IDM Super Media dla Hewlett-Packard Polska......104
4.2. Multimedialny katalog ofert oraz wirtualna baza......113

Wnioski końcowe......116
Bibliografia......119
Spis tabel, wykresów i rysunków......123
Aneks......125
W rozdziale pierwszym ukazano teoretyczne podstawy controllingu, stanowiącego element wspomagania zarządzania z uwzględnieniem roli planowania, informowania, analizowania i kierowania. Zdefiniowano narzędzie controlingu, omówiono jego poszczególne rodzaje i zastosowanie. Scharakteryzowano funkcje i procedury wynikające z zastosowania instrumentów i narzędzi zarządczych, wypływających z controllingu. Rozdział drugi został poświęcony prezentacji podmiotu gospodarczego OSIKA MEBLE Spółka Jawna, poddanego badaniu i weryfikacji efektywności zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawiono przedmiot działalności i cele firmy, jej pozycję rynkową oraz głównych odbiorców. Opisano strukturę organizacyjną oraz wykorzystywane zasoby rzeczowe. Następnie skupiono uwagę na wyborze metod analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa spośród metod oceny sytuacji majątkowej i kapitałowej oraz sytuacji finansowej i dochodowej. Rozdział trzeci przedstawia założenia i znaczenie analizy finansowej przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowej, w oparciu o zaprezentowane materiały źródłowe badanej jednostki za okres lat 2016-2018, z zamierzeniem postawienia diagnozy ekonomicznej. Najważniejsze źródło dokonania analizy stanowi bilans oraz rachunek zysków i strat. Uzupełnieniem jest informacja dodatkowa oraz sprawozdanie z przepływów środków pieniężnych. W rozdziale czwartym przeprowadzono badanie efektywności działalności przedsiębiorstwa OSIKA MEBLE Spółka Jawna przy zastosowaniu wskaźników ekonomicznych, służących do zbadania płynności finansowej, sprawności działania, zadłużenia i rentowności. Wyznaczono poszczególne zagadnienia w tym zakresie i zaprezentowano odpowiednie formuły obliczeniowe, które w następstwie wykorzystano do zrealizowania zamierzonego celu.
Możliwość zakupu wybranych części prac
Wróć do spisu treści