Praca licencjacka – Przedsiębiorstwo turystyczne jako specyficzny podmiot działający w sferze usług - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Praca dyplomowa
Nr 10-11
Przedsiębiorstwo turystyczne jako specyficzny podmiot działający w sferze usług
Liczba stron: 51        Cena: 200 zł
Wstęp

Rozdział 1. Charakterystyka działalności przedsiębiorstwa turystycznego
1.1. Idee działalności przedsiębiorstwa turystycznego
     1.1.1. Cele przedsiębiorstwa turystycznego
     1.1.2. Cele jakościowe i ilościowe
     1.1.3. Funkcje przedsiębiorstwa turystycznego
1.2. Cele rynkowe przedsiębiorstwa turystycznego
     1.2.1. Podaż turystyczna
     1.2.2. Popyt turystyczny
1.3. Segmentacja rynku turystycznego
     1.3.1. Podział segmentacji rynku

Rozdział 2. Typy strategii występujących w przedsiębiorstwach turystycznych
2.1. Strategie przedsiębiorstwa turystycznego
     2.1.1. Czynniki wpływające na strategię przedsiębiorstwa turystycznego
2.2. Typy strategii stosowanych przez przedsiębiorstwa turystyczne
     2.2.1. Koncepcja dystrybucyjna przedsiębiorstw turystycznych
     2.2.2. Koncepcja produkcyjna przedsiębiorstw turystycznych
     2.2.3. Koncepcja marketingowa przedsiębiorstw turystycznych

Rozdział 3. Przedsiębiorstwo turystyczne jako podmiot działający w sferze usług
3.1. Specyfika cech usług turystycznych
3.2. Rodzaje usług turystycznych
     3.2.1. Usługi transportowe
     3.2.2. Usługi noclegowe
     3.2.3. Usługi gastronomiczne
     3.2.4. Usługi przewodnickie
     3.2.5. Usługi wypoczynkowe
     3.2.6. Usługi informacyjne

Rozdział 4. Ocena przedsiębiorstwa turystycznego
4.1. Ocena przedsiębiorstwa turystycznego z punktu uwarunkowań potrzeb ruchu turystycznego
4.2. Ocena przedsiębiorstwa turystycznego z punktu widzenia przedsiębiorstwa
4.3. Ocena przedsiębiorstwa turystycznego z punktu widzenia klienta
4.4. Ocena przedsiębiorstwa turystycznego z punktu widzenia marketingowego

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków i tabel
4

6
6
6
7
9
10
11
12
14
14

16
16
17
19
20
20
21

24
24
26
26
28
32
33
34
36

38

38
39
41
43

46
47
51
Możliwość zakupu ratalnego oraz wybranych części prac

Prace magisterskie 2023 © Wszelkie prawa zastrzeżone
praca magisterka, prace magisterska, prace licencjacka, prace dyplomowa, całe prace dyplomowe, całe prace naukowe,
prace@pracemagisterskie.home.pl
DZIEDZINY OPRACOWAŃ NAUKOWYCH:
prace magisterka, prace licencjat, prace podyplomowe, prace mgr, opracowanie pracy naukowej, opracowanie pracy magisterki, seminaria prace magisterka, tekst prace mgr, tekst prace magisterska, streszczenie pracy magisterskiej, streszczenie pracy licencjackiej, streszcenie pracy dyplomowej, wstę pracy magisterskiej, wstep pracy magisterskiej, wstęp pracy magisterskiej, wstęp pracy licencjackiej, wstę pracy licencjackiej, wstep pracy licencjackiej
Wróć do spisu treści