Praca licencjacka – Strategia funkcjonowania przedsiębiorstwa agroturystycznego w zakresie obsługi klienta - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Strategia funkcjonowania przedsiębiorstwa agroturystycznego w zakresie obsługi klienta
Praca dyplomowa nr 10-08__Liczba stron: 70__Cena: 280 zł
Spis treści:

Wstęp......4

Rozdział I
Ogólna charakterystyka działalności przedsiębiorstwa agroturystycznego......6
1.1. Pozycja rynkowa firmy agroturystycznej......9
1.2. Działalność w zakresie obsługi klienta......19

Rozdział II
Strategie działalności gospodarczej w agrobiznesie......26
2.1. Koncepcja promocyjno-dystrybucyjna......26
2.2. Koncepcja marketingowa......28
2.3. Zarządzanie marketingowe......29
2.4. Marketing-mix......34
  2.4.1. Produkt......35
  2.4.2. Cena......37
  2.4.3. Dystrybucja......38
  2.4.4. Promocja......41
  2.5. Strategie marketingowe......46

Rozdział III                                                                                                                    
Analiza szans i zagrożeń przyjętej ekspansji na klienta w przedsiębiorstwie agroturystycznym......51
3.1. Produkt agroturystycznym......54
3.2. Charakterystyka cen produktu agroturystycznego......55
3.3. Promocja w agroturystyce......57
3.4. Dystrybucja w agroturystyce......58
3.5. Analiza SWOT......60

Zakończenie......65
Literatura......67
Spis tabel......70
Spis rysunków......70
W rozdziale pierwszym ukazano teoretyczne podstawy controllingu, stanowiącego element wspomagania zarządzania z uwzględnieniem roli planowania, informowania, analizowania i kierowania. Zdefiniowano narzędzie controlingu, omówiono jego poszczególne rodzaje i zastosowanie. Scharakteryzowano funkcje i procedury wynikające z zastosowania instrumentów i narzędzi zarządczych, wypływających z controllingu. Rozdział drugi został poświęcony prezentacji podmiotu gospodarczego OSIKA MEBLE Spółka Jawna, poddanego badaniu i weryfikacji efektywności zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawiono przedmiot działalności i cele firmy, jej pozycję rynkową oraz głównych odbiorców. Opisano strukturę organizacyjną oraz wykorzystywane zasoby rzeczowe. Następnie skupiono uwagę na wyborze metod analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa spośród metod oceny sytuacji majątkowej i kapitałowej oraz sytuacji finansowej i dochodowej. Rozdział trzeci przedstawia założenia i znaczenie analizy finansowej przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowej, w oparciu o zaprezentowane materiały źródłowe badanej jednostki za okres lat 2016-2018, z zamierzeniem postawienia diagnozy ekonomicznej. Najważniejsze źródło dokonania analizy stanowi bilans oraz rachunek zysków i strat. Uzupełnieniem jest informacja dodatkowa oraz sprawozdanie z przepływów środków pieniężnych. W rozdziale czwartym przeprowadzono badanie efektywności działalności przedsiębiorstwa OSIKA MEBLE Spółka Jawna przy zastosowaniu wskaźników ekonomicznych, służących do zbadania płynności finansowej, sprawności działania, zadłużenia i rentowności. Wyznaczono poszczególne zagadnienia w tym zakresie i zaprezentowano odpowiednie formuły obliczeniowe, które w następstwie wykorzystano do zrealizowania zamierzonego celu.
Możliwość zakupu wybranych części prac
Wróć do spisu treści