Praca licencjacka – Kicz w reklamie - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Praca dyplomowa
Nr 10-03
Kicz w reklamie
Liczba stron: 57        Cena: 230 zł
Wprowadzenie

Rozdział I
Znaczenie wartości estetycznych
1.1. Estetyka i obszar jej działalności
1.2. Definicja i walory piękna
1.3. Kicz jako kategoria estetyczna       

Rozdział II
Reklama jako skuteczna forma komunikacji   
2.1. Definicje reklamy
2.2. Zadania i funkcje reklamy
2.3. Rodzaje i środki wyboru reklamy
2.4. Psychologiczny wpływ na odbiorców

Rozdział III
Oddziaływanie kiczu na przekaz reklamowy
3.1. Kicz powierzchowny
3.2. Kłamstwo w reklamie
3.3. Ukierunkowanie na piękno

Podsumowanie
Wykaz literatury
Spis tabel
Spis rysunków
3


5
5
7
10


16
16
22
24
30


37
37
41
45

48
52
56
57
Możliwość zakupu ratalnego oraz wybranych części prac

Prace magisterskie 2023 © Wszelkie prawa zastrzeżone
praca magisterka, prace magisterska, prace licencjacka, prace dyplomowa, całe prace dyplomowe, całe prace naukowe,
prace@pracemagisterskie.home.pl
DZIEDZINY OPRACOWAŃ NAUKOWYCH:
prace magisterka, prace licencjat, prace podyplomowe, prace mgr, opracowanie pracy naukowej, opracowanie pracy magisterki, seminaria prace magisterka, tekst prace mgr, tekst prace magisterska, streszczenie pracy magisterskiej, streszczenie pracy licencjackiej, streszcenie pracy dyplomowej, wstę pracy magisterskiej, wstep pracy magisterskiej, wstęp pracy magisterskiej, wstęp pracy licencjackiej, wstę pracy licencjackiej, wstep pracy licencjackiej
Wróć do spisu treści