Praca licencjacka – Skuteczność reklamy jako narzędzia promocji mix - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Praca dyplomowa
Nr 10-01
Skuteczność reklamy jako narzędzia promocji mix
Liczba stron: 66        Cena: 260 zł
Wstęp

Rozdział I
Rola reklamy w promocji-mix
1.1. Koncepcja promocji-mix
1.2. Funkcje i środki reklamy
1.3. Reklama a public relations

Rozdział II
Program promocji przedsiębiorstwa
2.1. Promocja w planie marketingowym
2.2. Organizacja działalności promocyjnej
     2.2.1. Ustalenie celu promocji
     2.2.2. Kompozycja narzędzi promocji
     2.2.3. Budżet
     2.2.4. Ocena efektywności promocji

Rozdział III
Organizacja kampanii promocyjno-reklamowej
3.1. Cele kampanii promocyjnej
3.2. Etapy organizacji kampanii
3.3. Ocena skuteczności reklamy

Zakończenie
Spis tabel
Spis rysunków
Bibliografia
3


5
5
8
19


24
24
26
26
29
37
41


44
44
45
58

63
64
64
65
Możliwość zakupu ratalnego oraz wybranych części prac

Prace magisterskie 2023 © Wszelkie prawa zastrzeżone
praca magisterka, prace magisterska, prace licencjacka, prace dyplomowa, całe prace dyplomowe, całe prace naukowe,
prace@pracemagisterskie.home.pl
DZIEDZINY OPRACOWAŃ NAUKOWYCH:
prace magisterka, prace licencjat, prace podyplomowe, prace mgr, opracowanie pracy naukowej, opracowanie pracy magisterki, seminaria prace magisterka, tekst prace mgr, tekst prace magisterska, streszczenie pracy magisterskiej, streszczenie pracy licencjackiej, streszcenie pracy dyplomowej, wstę pracy magisterskiej, wstep pracy magisterskiej, wstęp pracy magisterskiej, wstęp pracy licencjackiej, wstę pracy licencjackiej, wstep pracy licencjackiej
Wróć do spisu treści