Praca licencjacka – Wpływ Internetu na rozwój marketingu i handlu elektronicznego - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Praca dyplomowa
Nr 09-05
Wpływ Internetu na rozwój marketingu
i handlu elektronicznego
Liczba stron: 78        Cena: 300 zł
Wstęp

Rozdział I
Istota, funkcje i ewolucja marketingu
1.1. Pojęcie marketingu
1.2. Funkcje i  strategie marketingowe
1.3. Rola marketingu-mix

Rozdział II  
Rola i znaczenie Internetu jako czynnika determinującego rozwój marketingu
2.1. Gospodarcze znaczenie Internetu
2.2. Nowe instrumenty marketingowe
2.3. Wpływ Internetu na elementy marketingu-mix

Rozdział III
Perspektywy rozwoju i ograniczenia marketingu i handlu elektronicznego
3.1. Handel elektroniczny a tradycyjny- różnice  i przesłanki ewolucji
3.2. Bariery działalności marketingowej realizowanej przez Internet
3.3. Bezpieczeństwo danych i ochrona  konsumenta w  Internecie

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
4


6
8
14
22


30
30
37
43


54
54
61
67

72
75
77
78
Możliwość zakupu ratalnego oraz wybranych części prac

Prace magisterskie 2023 © Wszelkie prawa zastrzeżone
praca magisterka, prace magisterska, prace licencjacka, prace dyplomowa, całe prace dyplomowe, całe prace naukowe,
prace@pracemagisterskie.home.pl
DZIEDZINY OPRACOWAŃ NAUKOWYCH:
prace magisterka, prace licencjat, prace podyplomowe, prace mgr, opracowanie pracy naukowej, opracowanie pracy magisterki, seminaria prace magisterka, tekst prace mgr, tekst prace magisterska, streszczenie pracy magisterskiej, streszczenie pracy licencjackiej, streszcenie pracy dyplomowej, wstę pracy magisterskiej, wstep pracy magisterskiej, wstęp pracy magisterskiej, wstęp pracy licencjackiej, wstę pracy licencjackiej, wstep pracy licencjackiej
Wróć do spisu treści