Praca licencjacka – Internet w turystyce - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Internet w turystyce
Praca dyplomowa nr 09-04__Liczba stron: 50__Cena: 200 zł
Spis treści:

Wstęp......3

Rozdział I
Istota, funkcje i ewolucja Internetu......5
1.1. Historia Internetu......5
1.2. Struktura sieci......8
1.3. Podstawowe usługi......10

Rozdział II  
Rola i znaczenie Internetu jako czynnika determinującego  rozwój marketingu......15
2.1. Gospodarcze  znaczenie Internetu......15
2.2. Wpływ Internetu na elementy marketingu-mix......19
2.3. Handel elektroniczny a tradycyjny - różnice i przesłanki ewolucji......27

Rozdział III
Zastosowanie technik internetowych w branży turystycznej......36
3.1. Przegląd systemów rezerwacji turystycznej......36
3.2. Systemy rezerwacyjne na polskim rynku turystycznym......38
3.3. Zarządzanie treścią serwisu internetowego biura turystycznego......42
3.4. Wirtualna organizacja, czyli współdzielenie ofert różnych touroperatorów......45

Zakończenie......47
Bibliografia......48
Adresy internetowe......49
Spis tabel......50
Spis rysunków......50
W rozdziale pierwszym ukazano teoretyczne podstawy controllingu, stanowiącego element wspomagania zarządzania z uwzględnieniem roli planowania, informowania, analizowania i kierowania. Zdefiniowano narzędzie controlingu, omówiono jego poszczególne rodzaje i zastosowanie. Scharakteryzowano funkcje i procedury wynikające z zastosowania instrumentów i narzędzi zarządczych, wypływających z controllingu. Rozdział drugi został poświęcony prezentacji podmiotu gospodarczego OSIKA MEBLE Spółka Jawna, poddanego badaniu i weryfikacji efektywności zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawiono przedmiot działalności i cele firmy, jej pozycję rynkową oraz głównych odbiorców. Opisano strukturę organizacyjną oraz wykorzystywane zasoby rzeczowe. Następnie skupiono uwagę na wyborze metod analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa spośród metod oceny sytuacji majątkowej i kapitałowej oraz sytuacji finansowej i dochodowej. Rozdział trzeci przedstawia założenia i znaczenie analizy finansowej przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowej, w oparciu o zaprezentowane materiały źródłowe badanej jednostki za okres lat 2016-2018, z zamierzeniem postawienia diagnozy ekonomicznej. Najważniejsze źródło dokonania analizy stanowi bilans oraz rachunek zysków i strat. Uzupełnieniem jest informacja dodatkowa oraz sprawozdanie z przepływów środków pieniężnych. W rozdziale czwartym przeprowadzono badanie efektywności działalności przedsiębiorstwa OSIKA MEBLE Spółka Jawna przy zastosowaniu wskaźników ekonomicznych, służących do zbadania płynności finansowej, sprawności działania, zadłużenia i rentowności. Wyznaczono poszczególne zagadnienia w tym zakresie i zaprezentowano odpowiednie formuły obliczeniowe, które w następstwie wykorzystano do zrealizowania zamierzonego celu.
Możliwość zakupu wybranych części prac
Wróć do spisu treści