Praca magisterska – Jakość usług bankowych na przykładzie Banku PeKaO S.A. - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Praca dyplomowa
Nr 02-15
Jakość usług bankowych na przykładzie
Banku PeKaO S.A.
Liczba stron: 124        Cena: 400 zł
Celem pracy jest prezentacja specyficznej problematyki jakości usług bankowych. Problem przedstawiono na przykładzie Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna w Radomiu. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Powstała w oparciu o szeroki zbiór literatury z zakresu marketingu usług bankowych oraz liczne materiały tematyczne i niezbędne regulacje prawne. W części badawczej wykorzystano materiały wewnętrzne analizowanego banku.
Wstęp

I. System usług bankowych w latach 90-tych   
1.1. Konkurencja między bankami
1.2. Definicja marketingowa
1.3. Badania marketingowe

II. Marketing-mix usług bankowych  
2.1. Produkt
2.2. Dystrybucja
2.3. Cena                                                                                                    
2.4. Promocja
2.5. Personel

III. Strategia usług bankowych
3.1. Rodzaje i funkcje usług bankowych
3.2. Cechy usług bankowych          
3.3. Cykl życia usług bankowych
3.4.  Innowacje

IV. Charakterystyka badanego banku PeKaO S.A.                                                               
4.1. Geneza powstania banku PeKaO S.A.
4.2. Rodzaje usług banku PeKaO S.A.

V. Doskonalenie usług bankowych
5.1.  Jakość obsługi klienta
5.2.  Efekty wynikające z podwyższenia jakości

Zakończenie                                                                                                  
Wykaz literatury i publikacji
Spis tabel i rysunków
4

6
12
14
15

26
31
34
36
37
40

41
41
45
50
58

59
59
64

85
85
89

120
122
124
Rozdział pierwszy podejmuje próbę omówienia specyfiki marketingu bankowego z uwzględnieniem jego definicji, genezy i rozwoju oraz badań marketingowych i tworzenia systemu informacji. Rozdział drugi wyjaśnia pojęcie segmentacji rynku usług bankowych, ukazując istotę i formy segmentacji rynku, jak również sam podział rynku zbytu na segmenty. W rozdziale trzecim opisano usługi bankowe poprzez wyodrębnienie rodzajów tych usług, funkcje jakie pełnią, cykl życia, a także następstwa wprowadzania innowacji. Rozdział czwarty został poświęcony charakterystyce Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna. Starano się przedstawić rodzaje rachunków, sposoby ich prowadzenia, przeprowadzania rozliczeń oraz formy oszczędzania i pozostałe usługi bankowe. Rozdział piąty ukazuje znaczenie doskonalenia jakości usług bankowych oraz efekty wynikające z jej podwyższenia.
Możliwość zakupu ratalnego oraz wybranych części prac

Prace magisterskie 2023 © Wszelkie prawa zastrzeżone
praca magisterka, prace magisterska, prace licencjacka, prace dyplomowa, całe prace dyplomowe, całe prace naukowe,
prace@pracemagisterskie.home.pl
DZIEDZINY OPRACOWAŃ NAUKOWYCH:
prace magisterka, prace licencjat, prace podyplomowe, prace mgr, opracowanie pracy naukowej, opracowanie pracy magisterki, seminaria prace magisterka, tekst prace mgr, tekst prace magisterska, streszczenie pracy magisterskiej, streszczenie pracy licencjackiej, streszcenie pracy dyplomowej, wstę pracy magisterskiej, wstep pracy magisterskiej, wstęp pracy magisterskiej, wstęp pracy licencjackiej, wstę pracy licencjackiej, wstep pracy licencjackiej
Wróć do spisu treści