Praca dyplomowa
Nr 02-15
Jakość usług bankowych na przykładzie
Banku PeKaO S.A.
Banku PeKaO S.A.
Liczba stron: 124 Cena: 400 zł
Celem pracy jest prezentacja specyficznej problematyki jakości usług bankowych. Problem przedstawiono na przykładzie Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna w Radomiu. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Powstała w oparciu o szeroki zbiór literatury z zakresu marketingu usług bankowych oraz liczne materiały tematyczne i niezbędne regulacje prawne. W części badawczej wykorzystano materiały wewnętrzne analizowanego banku.
Wstęp I. System usług bankowych w latach 90-tych 1.1. Konkurencja między bankami 1.2. Definicja marketingowa 1.3. Badania marketingowe II. Marketing-mix usług bankowych 2.1. Produkt 2.2. Dystrybucja 2.3. Cena 2.4. Promocja 2.5. Personel III. Strategia usług bankowych 3.1. Rodzaje i funkcje usług bankowych 3.2. Cechy usług bankowych 3.3. Cykl życia usług bankowych 3.4. Innowacje IV. Charakterystyka badanego banku PeKaO S.A. 4.1. Geneza powstania banku PeKaO S.A. 4.2. Rodzaje usług banku PeKaO S.A. V. Doskonalenie usług bankowych 5.1. Jakość obsługi klienta 5.2. Efekty wynikające z podwyższenia jakości Zakończenie Wykaz literatury i publikacji Spis tabel i rysunków | 4 6 12 14 15 26 31 34 36 37 40 41 41 45 50 58 59 59 64 85 85 89 120 122 124 |
Rozdział pierwszy podejmuje próbę omówienia specyfiki marketingu bankowego z uwzględnieniem jego definicji, genezy i rozwoju oraz badań marketingowych i tworzenia systemu informacji. Rozdział drugi wyjaśnia pojęcie segmentacji rynku usług bankowych, ukazując istotę i formy segmentacji rynku, jak również sam podział rynku zbytu na segmenty. W rozdziale trzecim opisano usługi bankowe poprzez wyodrębnienie rodzajów tych usług, funkcje jakie pełnią, cykl życia, a także następstwa wprowadzania innowacji. Rozdział czwarty został poświęcony charakterystyce Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna. Starano się przedstawić rodzaje rachunków, sposoby ich prowadzenia, przeprowadzania rozliczeń oraz formy oszczędzania i pozostałe usługi bankowe. Rozdział piąty ukazuje znaczenie doskonalenia jakości usług bankowych oraz efekty wynikające z jej podwyższenia.
Możliwość zakupu ratalnego oraz wybranych części prac