Praca dyplomowa
Nr 02-04
Marketing i jakość usług bankowych
Liczba stron: 108 Cena: 400 zł
Celem prezentowanej pracy jest wykazanie specyfiki marketingu i jakości usług bankowych. Napisano ją dzięki przestudiowaniu literatury z zakresu marketingu usług bankowych oraz wielu materiałów tematycznych.
Wstęp I. Specyfika marketingu bankowego 1.1. Definicja marketingu bankowego 1.2. Geneza i rozwój marketingu bankowego 1.3. Badania marketingowe i tworzenie systemu informacji marketingu bankowego II. Segmentacja rynku usług bankowych 2.1. Istota i formy segmentacji rynku 2.2. Podział rynku zbytu na segmenty III. Opracowanie kompozycji instrumentów marketingowych 3.1. Polityka produktu 3.1.1. Cele i funkcje polityki produktu 3.1.2. Wprowadzenie nowego produktu na rynek 3.1.3. Polityka w zakresie asortymentu produktu 3.2. Metody ustalania cen usług bankowych 3.2.1. Determinanty polityki cenowej 3.2.2. Możliwości kształtowania polityki cenowej 3.3. Dystrybucja produktów bankowych 3.4. Instrumenty polityki promocji 3.4.1. Reklama 3.4.2. Sprzedaż osobista i public relations 3.5. Zarządzanie personelem IV. Charakterystyka usług bankowych 4.1. Rodzaje i funkcje usług bankowych 4.2. Cechy usług bankowych 4.3. Cykl życia usług bankowych 4.4. Wprowadzanie innowacji V. Doskonalenie jakości usług bankowych 5.1. Jakość usługi bankowej jako zadanie kierownictwa banku 5.2. Efekty wynikające z podwyższenia jakości usług bankowych Zakończenie Bibliografia | 4 6 6 11 15 25 25 28 36 36 39 42 44 47 47 49 52 65 66 67 69 78 78 82 87 91 96 96 100 104 105 |
W rozdziale pierwszym omówiono specyfikę marketingu bankowego z uwzględnieniem jego definicji, genezy i rozwoju oraz badań marketingowych i tworzenia systemu informacji. Rozdział drugi wyjaśnia pojęcie segmentacji rynku usług bankowych ukazując istotę i formy segmentacji rynku, jak również sam podział rynku zbytu na segmenty. W rozdziale trzecim zawarto opracowanie kompozycji instrumentów marketingowych, obejmujące politykę produktu, metody ustalania cen usług bankowych, dystrybucję produktów bankowych, instrumenty polityki promocji oraz zarządzanie personelem. W rozdziale czwartym scharakteryzowano usługi bankowe poprzez wyodrębnienie rodzajów tych usług, funkcje jakie pełnią, cykl życia, a także następstwa wprowadzania innowacji. Rozdział piąty ukazuje znaczenie doskonalenia jakości usług bankowych oraz efekty wynikające z jej podwyższenia.
Możliwość zakupu ratalnego oraz wybranych części prac