Praca magisterska – Marketing i jakość usług bankowych - Serwis prace magisterskie - źródło wiedzy i pomocy naukowych

prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace naukowe, opracowanie pracy magisterka, wzory prac mgr, wzory prac dyplomowych, wzory prac licencjackich, wzory prac dyplomowych, wzory prac naukowych,
prace@pracemagisterskie.home.pl
Przejdź do treści
Praca dyplomowa
Nr 02-04
Marketing i jakość usług bankowych
Liczba stron: 108        Cena: 400 zł
Celem prezentowanej pracy jest wykazanie specyfiki marketingu i jakości usług bankowych. Napisano ją dzięki przestudiowaniu literatury z zakresu marketingu usług bankowych oraz wielu materiałów tematycznych.  
Wstęp

I. Specyfika marketingu bankowego
1.1. Definicja marketingu bankowego
1.2. Geneza i rozwój marketingu bankowego
1.3. Badania marketingowe i tworzenie systemu informacji marketingu bankowego

II. Segmentacja rynku usług bankowych
2.1. Istota i formy segmentacji rynku
2.2. Podział rynku zbytu  na segmenty

III. Opracowanie kompozycji instrumentów marketingowych
3.1. Polityka produktu
     3.1.1. Cele i funkcje polityki produktu
     3.1.2. Wprowadzenie nowego produktu
na rynek
     3.1.3.  Polityka w zakresie asortymentu produktu
3.2. Metody ustalania cen usług bankowych
     3.2.1. Determinanty polityki cenowej
     3.2.2. Możliwości kształtowania polityki cenowej
3.3. Dystrybucja produktów bankowych
3.4. Instrumenty polityki promocji
     3.4.1. Reklama
     3.4.2. Sprzedaż osobista i public relations
3.5. Zarządzanie personelem

IV. Charakterystyka  usług  bankowych
4.1. Rodzaje i funkcje usług bankowych
4.2. Cechy usług bankowych
4.3. Cykl życia usług bankowych
4.4. Wprowadzanie innowacji

V. Doskonalenie jakości usług bankowych
5.1. Jakość usługi bankowej jako zadanie kierownictwa banku
5.2. Efekty wynikające z podwyższenia jakości usług bankowych

Zakończenie
Bibliografia
4

6
6
11

15

25
25
28


36
36
39

42

44
47
47

49
52
65
66
67
69

78
78
82
87
91

96

96

100

104
105
W rozdziale pierwszym omówiono specyfikę marketingu bankowego z uwzględnieniem jego definicji, genezy i rozwoju oraz badań marketingowych i tworzenia systemu informacji. Rozdział drugi wyjaśnia pojęcie segmentacji rynku usług bankowych ukazując istotę i formy segmentacji rynku, jak również sam podział rynku zbytu na segmenty. W rozdziale trzecim zawarto opracowanie kompozycji instrumentów marketingowych, obejmujące politykę produktu, metody ustalania cen usług bankowych, dystrybucję produktów bankowych, instrumenty polityki promocji oraz zarządzanie personelem. W rozdziale czwartym scharakteryzowano usługi bankowe poprzez wyodrębnienie rodzajów tych usług, funkcje jakie pełnią, cykl życia, a także następstwa wprowadzania innowacji. Rozdział piąty ukazuje znaczenie doskonalenia jakości usług bankowych oraz efekty wynikające z jej podwyższenia.
Możliwość zakupu ratalnego oraz wybranych części prac

Prace magisterskie 2023 © Wszelkie prawa zastrzeżone
praca magisterka, prace magisterska, prace licencjacka, prace dyplomowa, całe prace dyplomowe, całe prace naukowe,
prace@pracemagisterskie.home.pl
DZIEDZINY OPRACOWAŃ NAUKOWYCH:
prace magisterka, prace licencjat, prace podyplomowe, prace mgr, opracowanie pracy naukowej, opracowanie pracy magisterki, seminaria prace magisterka, tekst prace mgr, tekst prace magisterska, streszczenie pracy magisterskiej, streszczenie pracy licencjackiej, streszcenie pracy dyplomowej, wstę pracy magisterskiej, wstep pracy magisterskiej, wstęp pracy magisterskiej, wstęp pracy licencjackiej, wstę pracy licencjackiej, wstep pracy licencjackiej
Wróć do spisu treści